1e dag - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van dagmarkellyiris - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van dagmarkellyiris - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Webmaster

12 Augustus 2006 | Spanje, Lloret de Mar

Goedendag thuisblijvers!

wij zitten momenteel achter de computer in ons appt.complex.We zijn na een lange busreis vanochtend om half 7 aangekomen in ons appartement.Om 8 uur mochten we ons inchecken,en vanmiddag om 2 uur mogen we de kamer betreden,gauw douchen (erg vies!!).Nog een paar uurtjes wachten dus.
Ook een dutje doen lijkt me zo,vanwege onmeunige slaapgebrek.We hebben net informatie gehad over lloret etc.Gelijk een partypakket besteld,en vanavond de kroegentocht die eindigt in onze nu al favoriete club Colosses.
Zometeen ff pinnen en slapen,en daarna wat eten scoren,alcohol op n lege maag werkt negatief,niet dan ;)
Er valt hier weinig moois te zien,helaas voor Dagmar.De stad is uitgestorven van de mooie mannen.

We gaan nu even de stad oftewel het doolhof in.We houden jullie op de hoogte.

Adios amigos en senoritas :p

• 12 Augustus 2006 - 09:43

Errorrr:

errorr kom er net van terug....

• 12 Augustus 2006 - 09:46

Sophie:

haha geen mooie kerels? misschien moet je toch ff langs Blanes gaan;)

• 12 Augustus 2006 - 09:59

Kim:

Als je nu nog niet in telepathie gelooft...
    Had net een bericht jullie kant op getikt. Geniet van een lekker lui dagje, lekker slapen en opfrissen en dan komen die mooie mannen vanzelf wel. Believe me :-)

Trustekus

• 12 Augustus 2006 - 10:51

Karien:

haha leuk man dat je zo'n soort dagboek bij houdt.. ik zal elke dag kijken.. echt lijp!:D;)
    Kus mij

• 12 Augustus 2006 - 11:10

Mauw:

woehoew! veilig aangekomen dus ;) geniet ervan dames :D kusss

• 12 Augustus 2006 - 12:45

Joost:

gelukkig zijn jullie goed aangekomen!!! xx

• 12 Augustus 2006 - 17:36

P&M:

Moest ff een berichtje van p&m achterlaten.
    Ze zijn goed aangekomen, hebben gewandeld, de zon schijnt (echt waar!), pa is weer goed gestemd (was vanochtend erg aan het mopperen), ma weet hoe de telefoon werkt. Kortom; de oudjes vermaken zich wel. Veel plezier van ze bij de kroegentocht (ze snappen natuurlijk niet dat jullie daar al zin in hebben, duh). dat was het wel, lang leven de vakantie in Dwingelo.

Toedels

• 12 Augustus 2006 - 22:04

Ria En Jan:

geweldig dames jullie hebben de reis goed door staan dat is al heel wat. jullie lijken wel een stel oude wijven nu al een dutje doen, nu al slaap gebrek en ik was nog wel bang dat jullie tien dagen het bed niet zouden zien.en dagmar maak je niet druk die mooie mannen zijn er vast wel, na het douchen en een dutje is al het slaap drek uit je ogen en zul je versteld staan wat er rond loopt. nou senoritas groeten uit tukkerland en geniet van jullie party pakket.

• 13 Augustus 2006 - 13:25

Erik:

Eej lievie, lees het bericht nu pas. dus wist al wel dat je veilig was aangekomen ;)
    Hoe was de kroegentocht afgelopen nacht?
    Ik ben ook nog wel even de stad ingeweest, met paar man naar plein geweest...
    Nah hoop dat je je vermaakt daar, maar komt vast goed!!
    Mis jou lievie,
    Dikke kus!!

• 14 Augustus 2006 - 13:18

Ria&jan:

hoi ladies,kunnen jullie niet iets van die spaanse zon hier heen blazen het is hier netjes gezegd echt kkkkk uuuuu teeeee weer regen wind koud het lijkt wel herfts. hoe gaat het met jullie kroeg en disco tocht? heeft dagmar al wat mooie`s gezien? zo niet moet ik misschien komen helpen om te zoeken? nou dames de groeten en hou alles in balans he met uitgaan, slapen, drinken, feesten,pinnen. enz(:p)